2015. augusztus 2., vasárnap

Opened Gates

Sziasztok!
Köszöntök mindenkit az új blogomon. Kmett Fanni vagyok. Sokatoknak már ismerős lehetek, hiszem már más blogokat is írtam, de most előálltam egy teljesen újjal. A blog "megnyitó szövegét" most összevonnám a prológussal, hiszen nem nagyon akarok sokat beszélni, és az időt húzni. Részeket egyenlőre nem tudom milyen rendszerességgel fogok tudni nektek hozni, de igyekszem nem csúszni velük. Mint a fejlécből látszik egy Formula 1-os fanfiction-t fogtok tudni itt olvasni. Elég kezdetleges még a blog, nagyon sok mindent kell átalakítsak rajta, és időközben frissítgetem is. Feliratkozni, komizni és pipálni már tudtok szóval kérlek azokat használjátok, hogy lássam mennyire van nagy sikere a blognak és mennyire van értelme folytatni. Ha tudjátok akkor terjesszétek is, mert annak nagyon örülnék. Egyenlőre több dolog nem igazán jut eszembe, szóval csak annyit mondok, hogy jó olvasást! Élvezzétek a prológust, és komizzatok, pipáljatok illetve iratkozzatok fel.
Fafaa xx


Erősen szorítom magamhoz az egyben ismerős, de még is ismeretlen srácot. Finom illata eltelíti érzékszerveimet, amitől kicsit megszédülök. Görcsösen ragaszkodom hozzá. Félek elengedni. Szívem vadul kalapál válaszul az övének erős lüktetésére. Mintha nem is a valóság lenne, megmozdulni sem merek. Attól tartok darabokra törik ez csodálatos pillanat. Mély levegőt veszek, még egyszer, utoljára. Élvezem ahogy a finom kölnije és a friss tusfürdő illata keveredik a közelében.
Szemeimet erős fény zavarja meg. Hunyorognom kell, nem bírok neki ellen állni.
Az előző pár pillanat másodpercek töredéke alatt szűnik meg és eszmélek fel arra, hogy reggel van. A Nap erősen süt be a melbournei szálloda üveg ablakán, ezzel az én eddigi legszebb álmomat teljesen félbeszakítva. Hatalmasat nyújtózkodom a puha ágyban, de azért csalódott vagyok, hogy nem tudhattam meg kit ölelgettem olyan bőszen még a gondolataimban egy-két perccel ezelőtt. Telefonom után nyúlok ami az éjjeli szekrényen hever. Ellenőrzöm rajta, hogy mennyi az idő. Mennyire kell sietnem elkészülni, hogy időben a pályára érjek.
De, hogy lehetek ilyen udvariatlan, hiszen be sem mutatkoztam még. A nevem Ana Verstappen. 17 éves vagyok, Hollandiában születtem. Anyukámat és apukámat sajnos még nagyon pici koromban elveszítettem egy repülőgépes balesetben, ezért kereszt szüleimhez kerültem Jos-hoz és Sophie-hez, akik ezek után felneveltek. Így együtt laktam két unokatestvéremmel is Max-szal és Victoria-val. Apukám testvére volt Max édesapjának Jos-nak, innen a vezetéknevek egyezése. Nem sokat tudok a szüleimről, nem meséltek nekem róluk és mivel semmire sem emlékszem velük kapcsolatban ezért nem is érdeklődtem e témában. Sophie és Jos mindig is úgy bántak velem, mint a harmadik gyerekükkel. Semmiben sem szenvedtem hiányt, és nem éreztem úgy, mint akit megkülönböztetnének. Unokatestvéreim úgy tekintenek rám, mintha édestestvérük lennék, szóval tényleg azt mondhatom, hogy arany életem van.
Együtt nőttünk fel, együtt játszottunk, együtt sírtunk és nevettünk. Mindenkinek volt valami hobbija amit űzött, és minden mértékben a sajátjának tekintett. Victoria nagyon tehetséges, hiszen remekül rajzol illetve fest. Mindenhez ért ami ennek a művészeti ágnak a részébe tartozik.
Max kicsi kora óta rajong az autókért, és apukája, Jos nyomdokaiba lépett ugyan is a sok-sok év gyakorlás, és tapasztalat meghozta gyümölcsét. Már egy ideje versenyez forma autókkal, és nem csak hobbi szinten. Rengeteg versenyt is nyert már. Sőt idén debütál a Forma 1-ben. Nagyon büszke rá az egész család, akár csak én is és a barátnője Sabre is.
Az igazat megvallva pontosan azért vagyok/vagyunk a családdal most itt Melbourneben, hogy megnézzük Max-ot az első F1-es hétvégéjén. A család nagy része nem szokott nyilvánosan szerepelni. Ez vonatkozik rám is. Soha nem voltam még tévében, sem Max sem más ember miatt, szóval ez egy teljesen új dolog lesz nekem is és nekik is. Az őszintét megvallva kicsit izgulok, de ez nem meglepő.
Ha már a többieknek is van kedvenc elfoglaltságuk én sem maradhatok ki a sorból. Imádok fotózni, minden téren. Szeretek a természetben járni és apró vagy érdekes dolgokról képet lőni, de már nem bírok várni addig, hogy kipróbáljam az új gépem most a hétvégén az F1-es autókon is. Emellett nagy rajongója vagyok az állatoknak azokon belül is a lovaknak, van egy sajátom is akin rendszeresen járok ki terepre. Őt úgy hívják, hogy Morning.

Röviden tömören ennyit rólam és a családomról, később folytatom a beszámolót ha még valakit érdekel, de most rohannom kell öltözni, ugyan is Sophie-val megyünk együtt az Albert Park-ba ahol a 2015-ös első nagydíjat rendezik.

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,kivancsi vagyok mit hozol ki belole:) es imadom a forma 1-et szoval csak jo lehet;) csak így tovább
    1 feliratkozod mar van:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper,alig varom a folytatast :)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon tetszik értdekes történét imádom az F1-et ugy hogy a továbbiakban sem lehet rosz a folytatás :) Sok sikert várom a folytatást :)

    VálaszTörlés